מפנקים את הנכדים: 5 ארוחות ערב שכל ילד היה שמח לאכול

הנכדים אצלכם בחופש? זה הזמן להכין עבורם ארוחות ערב שרק סבא וסבתא יודעים להכין. סבים וסבתות מחפשים פתרונות לארוחות ערב קלות, אבל גם טעימות ומיוחדות. אז מה אפשר להגיש? הנה 5 הצעות:

שניצלים טעימים

שניצל תירס עם ירקות וגבינות זה תמיד ארוחה שילדים אוהבים. בחרו שניצלים איכותיים, כמו שניצל תירס של זוגלובק שנחשב מבין הטבעיים ביותר והוא מתאים לילדים ומבוגרים. בחרו שניצל המכיל לפחות 50 אחוזי תירס ושאר ירקות, כמו גם חומרים טבעיים ולא משמרים או מלאכותיים. לצד השניצל תוכלו להגיש ירקות חתוכים, פסטה, פתיתים ושאר מאכלים שקל להכין.

חביתה עם נקניק

חביתה עם חתיכות נקניק תספק חלבונים וטעם טוב. אומנם מדובר במנה פשוטה להכנה, עם מעט מרכיבים – אך היא קלאסית וטעימה ותרומם את מצב רוחם של הילדים. כדי להכין ארוחת ערב כזאת, כל מה שצריך זה נקניק טוב שיש בו מרכיבים טבעיים. את הנקניק  אפשר לחתוך לעיגולים, לטגן, ולהוסיף לו כמה ביצים שאתם רוצים. בזמן הטיגון מתבלים במלח ופלפל ומגישים לצד ירקות. ריח הנקניקיות המטוגנות עם הביצה ימלא את הבית בניחוח מגרה ומעורר תיאבון.

סלט קינואה מלא הפתעות

אם אתם רוצים לשמור על הנכדים שלכם בריאים תוכל להכין להם סלט קינואה. קינואה הוא סוג של דגן הנחשב משביע ובריא. כדי להכין סלט קינואה, יש לשטוף טוב חצי כוס קינואה, לסנן, ולהרתיח במשך 15 דקות על אש גבוהה. לאחר שהקינואה מתרככת, יש לסנן, לקרר ולהוסיף כל מה שרוצים כדי ליצור סלט. לקינואה תוכלו להוסיף עגבניות שרי חתוכות, אגוזים, פטריות מטוגנות, מלפפונים, בצל ואת כל הירקות שיש לכם במקרר. מעל הסלט בוזקים כף טחינה לתוספת בריאות וטעם, ומתבלים בלימון, מלח ופלפל.

 

 

חזה עוף ופירה

כשהנכדים מגיעים לסבא וסבתא, אין כמו ארוחה חמה וטעימה שתגרום להם ליהנות מכל רגע בביקור. חתכו לחתיכות חזה עוף טרי והשרו אותו במלח, פלפל, שמן זית ומעט רוזמרין. טגנו את החזה בשמן זית על מחבת לוהטת והוסיפו פירה תפוחי אדמה אותו כדאי להכין לפני שאתם מטגנים את העוף. חתכו עגבניות ומלפפונים שיהיו תוספת מרעננת ויספקו ארוחת ערב מושלמת.

פלאפל ביתי

בא לכם להשקיע? אם יש לכם זמן וסבלנות, ניתן להכין תערובת פלאפל מחומוס, המון פטרוזיליה, ביצים, שום וקמח. חפשו מתכון קל לפלאפל ביתי, ואל תשכחו להוסיף תבלינים, מעט מים קרים וכל מה שצריך לתערובת. קנו פיתות טריות, טגנו או אפו צ'יפס ואל תשכחו לקנות חומוס וטחינה כדי שהנכדים יוכלו לבזוק אותם על הפלאפל לתוספת רכות ונוזלים. הכינו קערה עם סלט קצוץ ותנו לנכדים להרכיב לעצמם מנת פלאפל כמו שהם אוהבים. סדרו את כל המרכיבים על השולחן וארגנו דוכן פלאפל שרק סבא או סבתא יודעים להכין.

לסיכום

אז אם אתם רוצים ליהנות עם הילדים מבלי להתעייף – וודאו שהמקרר שלכם מוכן לאירוח ואף הזמינו מוצרי איכות טובים, החל משניצלים מוכנים עד בורקסים או פיצות, זאת כדי שהנכדים וגם אתם, תוכלו לאכול אוכל טעים בשעות הערב.

נגישות