נותנים לטבע לטפל בנו: הכול על תוסף התזונה מורינגה

הלהיט החדש מהמזרח הוא צמח המורגינה המכונה "הצמח היבשתי המזין ביותר בעולם", כאשר בשנים האחרונות נרשמת מגמה של עלייה במספר הרכישות של הצמח. מדובר במזון על עוצמתי ואחד מצמחי המרפא הטיפוליים ביותר, וזאת בשל היכולת למצות את הצמח באמצעות כבישה של שמן מהזרעים ואילו מהעלים אפשר להפיק אבקה, כחלק מייצור של תוסף תזונה העשיר ברכיבים כמו ויטמינים, מינרלים, חלבון סידן, חומצות שומן ונוגדי חמצון אשר הופכים את תוסף התזונה הזה לעוצמתי במיוחד. מה חשוב לדעת אודות הצמח הזה ועל תדירות השימוש בו? להלן כל הפרטים.

צמח המורינגה – כל מה שרציתם לדעת אודות מזון העל

צמח המורינגה גדל באזור הודו, מזרח אפריקה ואירופה, אולם בעקבות שורה של ביקורות מהללות ויתרונות בריאותיים המיוחסים לו, החלו גם כאן בישראל לגדל אותו, כאשר צריך לדעת כי ישנם כ-13 מינים ידועים. צמח זה מכיל מרכיבים נוגדי דלקת ועל כן אפשר להשתמש בו לטובת סיוע להפחתה של הפחתת סוכר, הגדלת ייצור חלב אם, חיזוק המערכת החיסונית ועוד. בנוסף, מיוחס למורינגה יתרונות כמו למשל: איזון פעילות בלוטות התריס, כאשר מהזרעים אפשר להפיק שמן טיפולי לדלקות אוזניים, אסטמה של העור וכן טיפול אנטי אייגנג'. תוסף התזונה מורינגה נחשב לאחד מתוספי התזונה הנמכרים ביותר בעקבות היתרונות אותם ציינו כאן, כאשר נכון להיום ניתן לבצע רכישה של התוסף הזה דרך חנויות מתמחות בעלות כספית אטרקטיבית ותוך שימת דגש על ניצול הרכיבים המצוינים המצויים בתוך הצמח הזה.

שילוב של תוספי תזונה – כך תעשו זאת

עולם תוספי התזונה התפתח באופן משמעותי בעשור החולף, כל זאת בזכות פיתוח ומחקר אשר מתבצע אצל חברות מובילות שמצליחות למצות את הרכיבים הטבעיים של צמחי מרפא כמו למשל מורינגה, ובכך להפיק תוסף תזונה עוצמתי. שילוב של התוסף הזה ביחד עם סופר פוד כמו אסאי מהווה הזדמנות מעולה בעבורכם לקדם אורח חיים בריא ומאוזן המבוסס על רכישה של תוסף תזונה וכן שינויים בהרכב התזונה, כל זאת כחלק מהבנה כי הערכים התזונתיים הגבוהים הם בעלי פוטנציאל אדיר, אולם לפני שאתם רוכשים, רצוי להתייעץ עם הרופא שלכם וכן לבצע סדרה של בדיקות דם בשביל לבחון האם ישנם חוסרים תזונתיים, כל זאת מתוך מטרה ליצור הלימה בין הצרכים לבין נטילה קבועה של תוספים, כמו תוסף מורינה.

 

 

אורח חיים בריא – כבר לא רק סיסמא אלא דרך חיים

בשביל להוביל ליישום של אורח חיים בריא בחיים שלכם ולתת לטבע לעבוד, צריך כבר עכשיו לבצע שינויים באורח החיים אשר כוללים בין היתר פעילות ספורטיבית קבועה, תזונה מאוזנת המבוססת על מזון על וסיבים תזונתיים גבוהים לצד חיזוק של המערכת על ידי רכישה של תוספי תזונה איכותיים כמו תוסף מורינגה. כל החלטה לגבי שינוי באורח החיים צריכה להתבצע בליווי אישי מצד הרופא כמו גם תזונאית המתמחה בתחום, כחלק מהבנה כי נקיטת צעדים  וכן שילוב של התוסף הזה מהווה הזדמנות נהדרת לניצול של ערכים תזונתיים גבוהים, ללא תופעות לוואי.

לסיכום

בממלכת הצומח, צמח המורינה הוא אחד מהצמחים הבולטים ביותר, ועדות לכך ניתן למצוא בערכים התזונתיים הגבוהים שלהם מיוחסים סגולות מרפא כמו למשל ניקוי רעלים ורדיקלים חופשיים, איזון לחץ דם גבוה, נוגד דלקות ועוד. על כן, מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם לבסס אורח חיים בריא ומאוזן באמצעות שילוב של תוסף התזונה הזה, כחלק מהבנה כי לטבע יש השפעה חיובית וטבעית לחלוטין על מגוון רחב של תהליכים גופניים – גם במצב שגרה וגם במצב של משבר.

המידע באתר הוא לא חוות דעת רפואית או המלצה רפואית מכל סוג שהוא, ואין לראות בו חוות דעת רפואית ומקצועית. כדי לקבל את המענה המדויק לצורך הטיפול בבעיה יש לפנות לרופא ו/או למומחה בלבד.

נגישות