כמעט כמו פעם: המקטרות של העתיד

אין ספק שתחום המקטרות והפייפים עשה בשנים האחרונות קפיצה מטאורית. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של מקטרות שעשויות מחומרים חזקים ולא פחות חשוב מזה, מעוצבות בסטייל. מחפשים את המקטרת הבאה שלכם? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מקטרות ופייפים.

מה זה מקטרת?

מקטרת היא אביזר ייעודי לעישון טבק בטעמים שונים. יש מגוון מקטרות ומגוון רחב של סוגי מקטרות ולא פחות חשוב מזה, מגוון רחב של סוגי טבק בטעמים שונים. בין השאר מעשן המקטרת יוכל לבחור טבק בטעמים של דובדבן, וניל וכמובן טבק בטעם הקלאסי. מי שכבר עישן מקטרת בחייו יכול להעיד על כך שמדובר בלא פחות מחוויה אינטלקטואלית. את המקטרת מעשנים בסטייל והיא מעידה לא פעם על האופי של המשתמש ועל איך הוא רוצה שהסובבים יתפסו אותו.

מה זה פייפ?

פייפ הוא אביזר עישון שעשוי מברזל והוא מיועד לעישון קנאביס בצורה קלה, נוחה ומהנה. הפייפ קטן יותר מהמקטרת, אבל עדיין יש לו סטייל ואין מצב שהסובבים אתכם לא יבחינו בכם מעשנים. כמובן שחוויית השימוש בפייפ מושפעת באופן ישיר מאיכות החומר שאותו אתם מעשנים. זאת בניגוד למקטרת שמשפיעה באופן ישיר על איכות עישון הטבק. אם המקטרת לא תהיה טובה, חוויית העישון שלכם תיפגע משמעותית.

 

 

אילו סוגי מקטרות קיימים ב- 2022?

מקטרת זכוכית

אין ספק שמקטרת הזכוכית היא אולי המקטרת המיוחדת ביותר ששוק המקטרות יודע להציע היום. יש מגוון רחב של מקטרות מזכוכית, כמו מקטרת באבלר בצבע צהוב, מקטרת פייפ בצורה של שור, פיל, אייל ועוד. מעבר לעובדה שמדובר במקטרת איכותית מאד, היא גם כמובן מהווה פריט עיצובי מרהיב ביופיו וזה כמובן היתרון המשמעותי שלה.

מקטרת סיליקון

מקטרת סיליקון היא מקטרת איכותית מאד שנשמרת לאורך זמן. היתרון שלה בא לידי ביטוי בכך שהיא לא מתחממת בזמן העישון, מה שאומר שהיא גם נוחה יותר לשימוש וגם בטיחותית יותר. יש מגוון רחב של מקטרות סיליקון בצורות ובדגמים שונים ואין ספק שיש למקטרת הזו אמירה עיצובית חשובה מאד.

מקטרת אלומיניום

מקטרת אלומיניום היא מקטרת איכותית מאד. האלומיניום נחשב לחומר חזק ביותר שגם עמיד מאד בפני תנאי מזג האוויר המשתנים והלחות הגבוהה. היתרון הגדול של המקטרת הזו בא לידי ביטוי בכך שקל מאד לתחזק ולנקות אותה. יש מגוון רחב של מקטרות אלומיניום בצבעים שונים, כמו אדום, צהוב ואפילו חרדל. המקטרת הזו מבודדת מחום, מה שאומר גם שחוויית השימוש בה היא מאד בטוחה.

איך בוחרים מקטרת?

כפי שכבר הבנתם, כיום המקטרות בשוק הן איכותיות מאד ונדיר למצוא מקטרות שלא יודעות לעשות את העבודה כמו שצריך. לכן, היינו ממליצים לכם לבחור במקטרת שקל מאד לתחזק ולנקות אותה, על מנת שתבזבזו כמה שפחות זמן על תחזוקה. בנוסף, לפני שאתם ממהרים לבחור את המקטרת אנחנו ממליצים לכם להיסגר על העיצוב שלה.

כפי שכבר הבנתם, המקטרת היא לא רק אביזר עישון, אלא יש לה אמירה חזקה מאד. אתם לא רוכשים מקטרת כל יום, לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק את המקטרות השונות, להיסגר על העיצוב, על הצבע, הדוגמא והחומר ורק לאחר מכן לרכוש אחת כזו.

לסיכום

אין ספק שבשנים האחרונות שוק המקטרות והפייפים התפתח מאד. כיום רוב המקטרות בשוק הן איכותיות מאד ועשויות מחומרים עמידים וחזקים. מה שלכם נשאר לעשות זה לבחור את העיצוב של המקטרת שלכם ולצאת לדרך.

נגישות