בילוי שהנכדים לא ישכחו: בחג החנוכה הקרוב פוקדים את רוי בוי פארק בראשון לציון!

מחפשים אטרקציה מהנה ביחד עם הנכדים לחג החנוכה? ובכן, זה הזמן להזמין כרטיסים לקראת המופע הגדול של כוכב הילדים רוי בוי אשר עתיד להיערך בפארק ראשון לציון בחג הקרוב. מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם להצטרף לאלפי צופים וצופות אשר כבר נכחו במופע המצליח בזמן חופשת הקיץ, כאשר לאור ההצלחה הוחלט לפתוח שורה של מופעים חדשים מאשר עתידים להיערך בפארק בחג החנוכה הקרוב. רוי בוי הוא כוכב ילדים אהוב ומוערך מאוד, ועל כן הזמנה של כרטיסים למופע מהווה דרך מצוינת להעביר את הזמן ביחד עם הנכדים, בעלות כספית נוחה, כפי שתוכלו לקרוא כעת בסקירה.

רוי בוי – כוכב הילדים הגדול בישראל

החלטה לגבי אטרקציה מרכזית ביחד עם הנכדים עשויה להיות מורכבת למדי, וזאת בשל שפע של אפשרויות לבחירה. אחד מהמופעים הגדולים ביותר בחג החנוכה הקרוב הוא המופע של רוי בוי. מדובר בכוכב ילדים אהוב ומוכר אשר מצליח מזה שנים רבות להוביל את ענף הילדים ולזכות באהבת הקהל, לא מעט בזכות התכנים שהפכו להיות מזוהים אתו ואשר כוללים בין היתר את אהבת הטבע ובעלי החיים, לצד סקרנות טבעית וכן יכולת לסחוף את הקהל הצעיר כמו גם הקהל המבוגר לכדי חוויה מהנה אשר נחרטת היטב בזיכרון. המופע החדש והמושקע שלו בחג החנוכה הוא אחד המופעים הגדולים ביותר בישראל והוא מורכב לא רק מופע מרכזי בכיכובו של רוי בוי וחברים אלא גם משפע של אטרקציות נוספות, כל זאת במרכז הארץ ועם שימת דגש על ניצול של החג לכדי יצירה של זמן איכות משפחתי ומהנה בלב הארץ.

המופע החדש שלו נקרא בשם "רוי בוי בפארק – טבע וחקלאות לגוף ולנפש" ובמסגרתו תצאו ביחד עם הנכדים למסע מרתק שבו רוי בוי ביחד עם ג'אנגו הסוס יוצאים להרפתקה בעקבות תבוסת הזהב אשר נעלמה. מעבר למופע החגיגי תמצאו בפארק עוד שורה של אטרקציות כמו פיתות חמות בטבון, מתחם יצירה, אתר דינוזאורים לצד שפע של אטרקציות נוספות שיהפכו את החג הקרוב לחוויה משפחתית מהנה ואפילו מרגשת, כפי שיעידו הילדים כמו גם המבוגרים אשר צפו במופע בקיץ ודיווחו על רמת שביעות רצון גבוהה.

 

 

הזדמנות אותה אסור לפספס

הפארק בראשון לציון עתיד לקום לחיים באמצעות שפע של פעילויות הכוללות בין היתר שעשועי מים צוננים, בית הספר לפיראטים לצד ביקור במרפאה של ד"ר דוליטל. לאור הביקוש הרב בעבור רוי בוי פארק, נפתחו תאריכים נוספים, אולם שימו לב כי הביקוש הוא גבוה ועל כן רצוי לבצע הזמנה של כרטיסים כבר עכשיו, כל זאת מתוך מטרה לנצל את האווירה החגיגית של החג לטובת יצירה של חוויה משפחתית מגבשת בעבורכם ובעבור הנכדים האהובים שלכם. התגובות המעולות לצד שפע של פעילויות הן אלו שהופכות את המופע הזה למופע ייחודי אך גם איכותי מאוד בעבור בילוי מהנה.

לסיכום

רוי בוי הוא אחד מכוכבי הילדים האוהבים ביותר בישראל, וכעת יש לכם את ההזדמנות לשדרג את בילוי בחג ביחד עם הנכדים, וזאת על ידי הזמנה של כרטיסים בעלות כספית נוחה לכל כיס. שימו לב כי מספר הכרטיסים מוגבל, ובשל כך העדיפו לבצע הזמנה כבר עכשיו, כך שתוכלו להתכונן לקראת בילוי משפחתי מהנה ואפילו מרגש ביחד עם הנכדים האהובים שלכם. אז קדימה, למה אתם מכים? זה הזמן להגיע לפארק בראשון לציון, ובכך ליצור חוויה משפחתית מגבשת והמנה גם לצעירים וגם למבוגרים.

נגישות