הפעילות החברתית היא החיים שלכם: איך מבצעים גיוס תורמים מחו"ל – בליווי מומחים

אם הפעילות החברתית היא החיים שלכם ואתם מחפשים מקורות מימון מחו"ל, המאמר הזה מיועד עבורכם. איך מגייסים תורמים מחו"ל ואיך האתר אטלס יוכל לעזור לכם בזה? כל התשובות.

הפעילות החברתית היא החיים שלכם

אתם אולי לא מודעים לכך, אך יש לא מעט אנשים שמנהלים עמותות ועוסקים בפעילות למען החברה. הרבה מהאנשים האלה עומדים בעצמם בראש עמותות שכל המטרה שלהן היא לתרום לנזקקים שמזלם לא שפר עליהם וידם לא משגת לקנות אוכל לילדים או צעצועים שיפתחו ויעשירו אותם. מדובר בעשייה שגוזלת לא מעט זמן ואנרגיה וכשלוקחים בחשבון שכל הפעילות הזו מתבצעת בהתנדבות, זה ודאי שובה את הלב. על מנת לנהל את הפעילו השוטפת שלה, כל עמותה ועמותה חייב להשקיע אנרגיה רבה בגיוס כספים של תורמים מחו"ל, יש המון מידע על התהליך באתר הזה, נדבר על זה כמובן בהמשך.

מה זה גיוס תורמים מחו"ל?

גיוס תורמים מחו"ל היא פעולה שכל עמותה צריכה לבצע על מנת לגייס כספים עבור הפעילות השוטפת שלה. כפי שאתם ודאי יודעים, ניהול עמותה זה לא דבר זול ויש לא מעט הוצאות שכרוכות בשכירות של המתחם שממנו מבצעים את הפעילות, ציוד טכנולוגי לא זול, תפעול תקלות, תחזוקה שוטפת ועוד מגוון רחב של משימות לא פשוטות.

בתוך כך, מנהלי עמותות חייבים לגייס כסף ממגוון רחב של תורמים, בין השאר גם מתורמים מחו"ל. אנחנו מדברים פה כמובן על תורמים פרטיים שתורמים באופן חד פעמי או אפילו באופן שוטף לעמותות שונות שהם מזדהים עם הפעילות שלהן.

 

 

איך מגייסים תרומות מחו"ל?

גיוס תרומות מחו"ל היא לא משימה פשוטה וזה מאד קשה לגייס אדם פרטי כזה או אחר לפעילות של עמותה שמתבצעת רחוק ממקום מושבו. זה נכון לגיוס תורמים מהארץ, זה נכון שבעתיים כמובן לגבי גיוס תורמים מחו"ל. על מנת לגייס תורמים מחו"ל צריך לעשות המון פעולות שיגרמו לתורם הפרטי להזדהות עם הפעילות של העמותה ולתרום לה כסף.

יש להכין את כל המסמכים הרצויים שמעידים ומסבירים על הפעילות של העמותה. בסופו של דבר כל אדם באשר הוא, עשיר ככל שיהיה, לא ירצה לתרום את הכסף שלו לעמותה שאיתה הוא לא מזדהה או לכזו שלא מציגה בפניו לאן הכסף שלו הולך. בתוך כך, האתגר הראשון והגדול ביותר הוא בכלל באיתור של תורמים רלוונטיים שיסכימו לתרום לפעילות של העמותה, וכאן נכנס לתמונה האתר אטלס.

מה היתרון בליווי של אטלס?

אטלס הוא אתר שכל מטרתו היא לקדם את ערכי התרומה והנתינה והתפקיד שלו הוא לחבר בין עמותות לתורמים. הוא פיתח פלטפורמה מיוחדת ויעילה מאד שמציגה במקום אחד את כל התורמים הפוטנציאליים לעמותה שלכם. אנחנו מדברים פה למעשה על פלטפורמה שמכילה אלפי מקורות מימון שמתעדכנים בזמן אמת ומאפשרים לכם לאתר מקור מימון פוטנציאלי לעמותה.

באמצעות אטלס תוכלו לחסוך לא מעט זמן ואנרגיות, כל המידע נמצא במקום אחד ואתם לא צריכים להתרוצץ בעצמכם ולאתר תורמים שונים. באתר אטלס תוכלו למצוא פרופילים עדכניים של קרנות התורמות לישראל מרחבי העולם, פרופילים עדכניים של עסקים התורמים לקהילה, מידע על אודות קולות קוראים, מכרזים ותמיכות ממשלתיות ואפילו להיעזר בסוכן חכם שמרכז עבורכם את כל הזדמנויות התמיכה לפי תחומי עניין.

לסיכום

אם הפעילות החברתית היא החיים שלכם, אנחנו מניחים שגיוס תורמים מחו"ל היא משימה לא פשוטה גם עבורכם. לכן, אנחנו ממליצים לכם להיעזר באטלס, האתר המרכז עבורכם אלפי מקורות מימון במקום אחד.

נגישות