בעלי עסק, גוגל יכול לזכור לכם אירועים שליליים. יש דרך שבה תוכלו לסלק את התוצאות השליליות מתוצאות החיפוש

אם צברתם עם השנים ניסיון בעשייה שלכם ויש עליכם אזכורים שליליים בגוגל, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא. מה זה ניהול מוניטין בגוגל ואיך עושים את זה? כל התשובות לפניכם.

צברתם שם בגוגל? בדקו את האזכורים שלכם

אם יצא לכם לצבור שם בגוגל ויש לכם הרבה שנות ניסיון בפעילות שלכם, אתם צריכים לבדוק את האזכורים השליליים שיש עליכם במנוע החיפוש הזה. כולנו חווים רגעים קצת פחות טובים כבני אדם מול בני אדם אחרים, במיוחד אם אנחנו מנהלים עסק שמשרת לקוחות. במהלך השנים יתכן מאד שבגוגל הצטברו אזכורים קצת פחות חינניים עליכם, במיוחד מלקוחות שפחות אהבו את השירות שסיפקתם להם. במצב כזה אתם צריכים לעשות את כל מה שאתם יכולים על מנת להעלים את האזכורים הרעים עליכם. ניהול מוניטין באינטרנט זו דרך מצוינת למטרה הזו, מיד נלמד עליה מעט.

אז מה זה ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין הוא מונח כללי המתייחס לסדרה של פעולות שמטרתן לתקן את הרושם שיש לך באינטרנט. בסופו של דבר, המטרה פשוטה, לנקות עליך כמה שיותר ביקורות שליליות, למנוע משבר, לייצב את הנראות שלך בגוגל ולמזער את הנזק שמודעות שליליות גורמות לך.

יש מקרים שבהם עסקים זקוקים לשירות זה כאשר הם נתקלים בהונאות מקוונות. כפי שאתם בוודאי יודעים, בעידן האינטרנט, כל אחד מאיתנו יכול להיות משפיע באינטרנט, עיתונאי, צלם וחוקר. לקוח אחד לא מרוצה מהעסק שלכם, לקוח אחד עם פוסט שלילי בפייסבוק או ביקור שלילי בגוגל מספיק, העלות להכנסות שלכם גדולה מדי.

 

בעלי עסק, גוגל יכול לזכור לכם אירועים שליליים. יש דרך שבה תוכלו לסלק את התוצאות השליליות מתוצאות החיפוש

 

איך מנהלים מוניטין בגוגל?

כחלק מניהול המוניטין, אנשי מקצוע ידחוף כל אזכור שלילי שלך, ביקורות שליליות על מוצרים, תקדימים משפטיים, פסיקות בתי המשפט, דיונים שליליים בפורומים שונים וכו' לתחתית תוצאות החיפוש. מה הוא יעשה? זה למעשה ייתן תוצאות חיוביות לאינטרנט, ויציג את העסק שלך בצורה חיובית. פעולה זו תוריד בהכרח תוצאות שליליות בתוצאות החיפוש, כך שהסיכוי שלקוחות פוטנציאליים של המסעדה שלך יתקלו בהן נמוך.

למה כדאי לכם לפנות לגורם מקצועי?

זה אולי נשמע קלישאתי, אבל ניהול מוניטין באינטרנט הוא רק עניין של אנשי מקצוע. הדבר האחרון שתרצו לעשות הוא לשכור שירותים של אנשי מקצוע שאין להם ניסיון בתחום ניהול המוניטין. לכן, בבחירת גורם מקצועי שישרת אתכם היא קריטית לצליחת המשימה בשלום.

לפני שאתם פונים לאיש מקצוע, פנו ללקוחות הקודמים שלו כדי שתוכלו לקבל מושג על המקצועיות שלו. קריאת דעתו וניהול שיחה פיזית עם הלקוח היא הדרך היחידה לשמור על קור רוח. לבסוף, אם יש לך נוכחות מקוונת גרועה, רק איש מקצוע מקצועי יכול באמת לעזור לך. כל הפעולות שתנסה לעשות לבדך, סביר להניח שלא יניבו פירות.

מה חשוב לבדוק לפני שעושים ניהול מוניטין בגוגל?

לפני שאתם שוכרים את השירות, אנו ממליצים לכם לבדוק כמה דברים. ראשית, האם האתר שמופיע בתוצאות הוא אתר מוכר, אחרת ההשקעה שלכם תתבזבז. כמו כן, בדוק שהשם שלך אכן מופיע, כלומר של החברה שלך. כתוב את השם שלך או של העסק שלך בגוגל וראה כמה תוצאות מגיעות. כל הכלים האלה יעזרו לך להבין אם אתה צריך ניהול מוניטין או שאתה יכול להסתפק בכמה פעולות מינוריות.

לסיכום,

אם צברתם שם בגוגל ויש עליכם אזכורים לא הכי חיוביים שם, אנחנו ממליצים לכם להיעזר בשירות של ניהול מוניטין בגוגל.

נגישות